منتدى طلبة طب بنى سويف
اهلا بكم فى منتدى طلبة طب بنى سويف

الرجاء التسجيل

مع تحيات الادارة

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتدى طلبة طب بنى سويف
اهلا بكم فى منتدى طلبة طب بنى سويف

الرجاء التسجيل

مع تحيات الادارة
منتدى طلبة طب بنى سويف
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
المواضيع الأخيرة
» لطلبة وخريجى كليات : الطب البشرى
نكتة هههههههههه Emptyالخميس يناير 30, 2014 3:55 pm من طرف مسوق طبى

» البحت عن مفقود
نكتة هههههههههه Emptyالجمعة نوفمبر 22, 2013 4:02 pm من طرف fadiali

» الله الله في مصـــــــر .... أيها الأقباط ... أيها المسلمون
نكتة هههههههههه Emptyالأربعاء أكتوبر 26, 2011 9:08 pm من طرف خليفة عزيز

» ماذا قدمت ...؟
نكتة هههههههههه Emptyالأربعاء أكتوبر 26, 2011 9:02 pm من طرف خليفة عزيز

» amino acids - dr . rahseed 2009
نكتة هههههههههه Emptyالسبت أكتوبر 08, 2011 3:20 am من طرف ناصرة الاسلام

» carbohydrate د / رشيد 2009
نكتة هههههههههه Emptyالسبت أكتوبر 08, 2011 3:08 am من طرف ناصرة الاسلام

» rasheeeed in bio - introduction - 2009
نكتة هههههههههه Emptyالسبت أكتوبر 08, 2011 3:05 am من طرف ناصرة الاسلام

» محاضرات دكتور مرعى 2011
نكتة هههههههههه Emptyالسبت أكتوبر 08, 2011 2:51 am من طرف ناصرة الاسلام

» para د / موسى
نكتة هههههههههه Emptyالسبت أكتوبر 08, 2011 2:49 am من طرف ناصرة الاسلام

بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم

التبادل الاعلاني
تدفق ال RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

نكتة هههههههههه

3 مشترك

نكتة هههههههههه Empty نكتة هههههههههه

مُساهمة من طرف as الأربعاء سبتمبر 22, 2010 1:57 am

طب اضحك الاول
.
.
.
.
.
.
.
ضحكتك يعنى
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
اسمع يا سيدى بس لزم رد وربنا وربنا كمان مرة لو مرديت مش هعملك حاجة هههههههه
.............

.
.
.
.
.
.
.
.اية رايك فى الى انت سمعتو .
انزل تحت ومش هتندم

.
.
.
.
.
.
.

مضيفة طيارة بتسأل راكب ... تحب انزل لك عشاء كامل ؟؟؟؟ رد عليها : ليه هو كامل مش حيتعشى!!!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سواق تاكسى ركبت معاة واحدة حلوة قال لها تعرفى تسوقى قالت لة لا .. قال لها انا تسوقى
مره واحد غبي بيقول لصاحبه ايه رأيك انت تاخد شهر اجازه من الشغل وانا اخد شهر اجازه ونسافر شهريين فرنسا
واحد راح حديقه الحيوان بص للنسر وقال نفسى اعرف الحكومة بتختم بيك إزاى
واحد يحب الهدوء اشترى شريط كاسيت فارغ [ معذرة ... يمكن للأعضاء فقط أن يشاهدوا الروابط ]
واحد احترق ودوه مستشفى العظام ليش أخوه مطفيه بطابوقه
بخيل طاحت فلوسه من فوق السطح نزل مالقاهم ليش ؟ نزل أسرع منهم
أثنين أغبياء يتمشون لحالهم تهاوشوا من يمشي في الوسط
واحد سمع إنه الجزر مفيد للنظر، قام جاب جزرة وقعد يطلع عليها
صرصور يركض ورى سيارة مجاري سالوه ليش قال شفط الاهل وراح
واحد احول سالوه شنو أمنيتك قال خاطري أشوف واحد يمشي بروحه
بخيل يقول لعياله أنجحوا في الامتحان بوديكم تشوفون يهال يا كلون آيسكريم
واحد دخل جنينة الحيوانات ودخّل راسه في قفص الاسد، الحارس جري عليه وقاله انت بتعمل ايه يا مجنون ؟؟؟؟ قاله : ايه يابا .. يعني هناكله
واحدة حامل ولدت بنت الساعة خامسة الفجر .. جه جوزها وجاب البندقية و ... طخ البنت ........ وقال لأمها ماعندناش بنات تيجي في انصاص الليالى ....!!
مرة واحد ركب دماغة وساق فى العبط ..... دخل في الحيطة
ضبطوا اتنين أغبية بيلعبوا صلّح لوحدهم
مره واحد عنده جموسه حرقها عشان ينزل اللبن مغلي [ معذرة ... يمكن للأعضاء فقط أن يشاهدوا الروابط ]
مرة اتنين أغبيه عندهم حصانين.. فكانوا عايزين يعلموهم علشان ما يتلغبطوش بينهم .. الاول قطع اذن حصانه وراح قال للتاني ، فالتاني قاله ااه يخرب بيتك انا بردك عملت كده.... فالاول راح فقع عين حصانه ، و راح قال للتاني.... فالتاني قاله ااه يخرب بيتك انا بردك عملت كده.... فالاول قاله انت هتصدعنى في دماغي... خدت انت الحصان الاسود وانا الحصان البيض
اتنين اغبيه واحد قال للتاني :الغرب يا اخويا عمالين يخترعوا حاجات جديدة ويطلعوا القمر وحتي المريخ واحنا اجدع ناس مش عارفين نعمل حاجة؟ قام التانى قاله :طب خلاص احنا نروح نطلع الشمس! الاول قاله: بس الشمس بتكون حامية قوي ...التاني قاله خلاص نطلعها بالليل !!
واحدغبى فى الجيش القائد اداله اغلى قنبلة فى العالم وقال له ارميها على الاعداء من فوق الجبل اللى بين الجيشين ، قام الراجل طلع على الجبل ، ولاول مرة فكر وقال القنبلة دى غالية قوى طب ما بلدنا اولى بيها ......ورماها على جيشه
واحد غبى قوى حكموا عليه بالاعدام.. بعد ما علقوه فى المشنقه قعد يشاور ويخبط بأيده ورجليه ففكروه عاوز يقول حاجه مهمه.. ففكوه ونزلوه بسرعه...... فبص لهم وقال: ياجزم كنت هتخنق
مره مجموعه هجموا علي شخص وفي ايديهم السلاح وسالوه :انت معانا ولا مع الناس التانيين؟؟؟؟؟ فرد الشخص برعب شديد وقالهم على الفور انا معاكوا طبعا .............. فقاوا له : احنا الناس التانين .. طاااااخ
مدرس بيشرح على السبورة فى الفصل وظهره للتلاميذ فسمع صوت عالى جدا ، فقال اسكت ياواد ياحماده لـحسن اضربك ، التلاميذ قالوا له حمادة مش موجود يا استاذ ... آم الاستاذ قال لهم لما ييجى تقولوا له
واحد دخل مجمع استهلاكى وسأل عن الفراخ فساله الموظف عايز فراخ صاحيه ولاّ مدبوحه؟؟ قال مدبوحه ، قال له اطلع الدور الثانى.......طلع وسأل عن الفراخ المدبوحه فقال الموظف عايزها مقطعة ولاّ صحيحة ؟؟ فقال له مقطعه ، قال له اطلع الدور الثالث ..... وقابل موظف اخر وسأله عن الفراخ المدبوحة ومقطعه فقال له عايزها متكيسة ولاّ لأ ؟؟ قال له متكيسة فقال له اطلع الدور الرابع .....طلع الدور الرابع وقابل موظف اخر وقال له عايز فراخ مدبوحة ومقطعه ومكيسة فرد الموظف وقال له مافيش فراخ بس ايه رأيك فى النظام [ معذرة ... يمكن للأعضاء فقط أن يشاهدوا الروابط ]
مرة إتنين مساطيل واحد بيقول التانى هما القدماء المصرين بنو الهرم فى اد اية .... قالو 50 سنة ...قالو يا لية ؟؟ قالو اصل كل ما يرصوا حجرين الحكومة تكبس عليهم
واحد سفاح دخل شقة رجل قتل مراتة والراجل ضحك قتل ابنة والراجل لسة بيضحك قتل بنتة والرجال فاضل يضحك قتل والدة والراجل هيموت على نفسة من الضحك فالسفاح استغرب وسالة قالة انت بتضحك كدة لية وانا بقتل فى علتك فالراجل قالة وهو بيضحك اطلع من دول يا ابراهيم يا نصر
واحد سافر امريكا ...وبعد سنتين اتصل بأبوه وقال له انا اتجوزت وجاني ايدز .......... ابوه إضايق قوى وقال له ... ليه ما سميتوش على اسم جدك
اتنين سكرانين ماشيين...فواحد قال للتاني:لما أموت ابقى اشرب لي الكاس بتاعي ....فصاحبنا مات ، وبعد كام يوم التاني راح البار وطلب كاسين... قاله: ايوه بس انت لوحدك.... فحكى له على الموضوع .....وبقى كل يوم يشرب كاسين...لحد ما فى يوم طلب كاس واحد ........الراجل قالوه اشمعنى...قاله: اصل انا بطلت
واحد غبى ... حط إيده في جردل فيه ماية نار .... فحس ان صباع من اصابعه ناقصة .. فحط رأسه في الجردل عشان يدور عليه
مره تلاته قاعدين يلعبوا على قهوه الأول قال:كش ملكّّ.. التانى رد:لا ده شيش يك.. التالت راح واخد الكوتشنه و ماشى
بواب صعيدي وقع على السلم فاتجرح راح لدكتور اداله مرهم وقالوا ادهن مكان الاصابه راح دهن السلم
دكتور دخل على مجانين لقاهم معلقين واحد فى السقف وكاتبين علية نجفه ، وواحد مجنون قاعد بعيد عنهم فى الركن ، فسالة اية اللى بيحصل؟ قالة شوف المجانين معلقين الراجل ازاى !! الدكتور قاله ماتروح وتنزله .... رد علية المجنون وقاله ونقعد فى الضلمة يا خويا
واحد بيقول لصاحبه تيجى نركب اتوبيس؟؟ قال له : يا عم لأ ، احنا نجرى جنب الاتوبيس ونوفّر النص جنيه .... فرد وقال له طب منجرى جنب تاكسى ونوفّر خمسة جنيه
مرة واحد بيقولوا له .... مراتك ماشيه مع كهربائي المنطقه .... قال لهم ده ولا كهربائي ولا بيفهم حاجه في الكهربه [ معذرة ... يمكن للأعضاء فقط أن يشاهدوا الروابط ]
واحد ماشي في الصحراء شاف واحد قاعد علي صخره وبيعمل فووو فووو ... سابه ومشي ... و شويه شاف واحد تاني قاعد علي صخره وبيعمل عن عن عن عن ...... سابه ومشي... و شوية شاف واحد قاعد على صخرة بس ساكت ، قال له قاعد كدا ليه ؟؟؟؟ ده في اتنين مجانين قاعدين يعملوا فوووو وعن عن عن ورا ، راح قال له ايه دا هما قربه ؟؟ فوووووو

https://i.servimg.com/u/f23/15/63/08/06/l10.jpg" alt="" />
as
as

نكتة هههههههههه Empty رد: نكتة هههههههههه

مُساهمة من طرف menna.love الأربعاء سبتمبر 22, 2010 8:25 pm

هههههههههههههههههههههه
تسلم على الموضوع الجاااااااااااااامد ده
menna.love
menna.love

نكتة هههههههههه Empty رد: نكتة هههههههههه

مُساهمة من طرف El Denjuan الجمعة ديسمبر 17, 2010 3:15 pm

هههههههههههه